مصاحبه آرشیو خبر ها
رونالدو چرا به مونت کارلو نرفت ؟ كلودیا گارسیا گزارش می دهد ! عدم علاقه‌اش در رویارویی با فلورنتینو پرز

رونالدو چرا به مونت کارلو نرفت ؟ كلودیا گارسیا گزارش می دهد ! عدم علاقه‌اش در رویارویی با فلورنتینو پرز

عدم حضور کریستیانو رونالدو در مراسم بهترین های سال یوفا حواشی بسیار زیادی را به همراه داشت و همه در انتظار مشخص شدن دلیل غیبت او در این مراسم بزرگ بودند. در همین رابطه كلودیا گارسیا، روزنامه‌نگار و گزارشگر ورزشی شبكه رَی اسپُرت گفت:

 

رونالدو اگر برای مراسم قرعه‌كشی رقابت‌های لیگ قهرمانان و اهدای جوایز برترین‌های اروپا به مونت‌كارلو نرفت دلیلی جز عدم انتخاب او به عنوان بهترین بازیكن علی‌رغم تمام شایستگی‌های فنی و آماری نداشت.

 

او افزود:

 

در كنار این نباید عدم علاقه‌اش در رویارویی با فلورنتینو پرز را نیز از یاد برد. اعطای شماره 7 رئال مادرید به ماریانو دیاز؛ بازیكن تازه‌وارد رئال آنهم در آستانه برگزاری این مراسم در ادامه همان عدم احترامی است كه پیش از این نیز یكی از اصلی‌ترین انگیزه‌های كریس برای ترك مادرید بود. چه‌آنكه خورخه مندس (مدیر برنامه‌های رونالدو) نیز پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید در مصاحبه‌ای خواستار بایگانی شدن شماره 7 این باشگاه به پاسِ احترام به افتخارات و حضور تكرارنشدنی این فوق‌ستاره شده بود. درخواستی كه هرگز كوچك‌ترین واكنشی را از سوی پرز به عنوان نفر نخست باشگاه رئال مادرید به همراه نداشت. رونالدو چه در زمان حضورش در رئال و چه حالا كه از این باشگاه دور شده است همواره شاهد سریال‌هایی از بی‌احترامی‌ها و رفتارهای غیرمنصفانه و قدرنشناسانه فلورنتینو پرز بوده است؛ او كه تعداد گل‌های زده‌اش بیش از بازی‌هایش با لباس كهكشانی‌ها بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: